reklama

Kedy budú politici hovoriť o politike?

Politici sú samomenovaní ekonómovia, nostradamovia a úspešní krytici minulosti. "Omáčkoidné kecy" tvoria ich prejavov už viac ako 90% a sami si veľakrát protirečia. Takýmto spôsobom ma ako svojho voliča určite neoslovia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Politické debaty ma už nebavia niekoľko rokov, ale v poslednom období sa to nedá pozerať už ani bez zvuku. V prvom rade ma poburuje, že každá debata politikov je diskutovaná z ekonomického pohľadu. Veď politik nie je ekonóm, politik je na to aby viedol politiku, plitik má mať poradcov, ktorí zahŕňajú aj ekómov a tí majú dať k daným návrhom, zákonom a zmenám pripomienky z ekonomického hľadiska.

To koľko politikov a politických strán má poradcov a v akom zložení z pohľadu zamerania, k tomu sa ani nebudem vyjadrovať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Najviac však čo ma poburuje a po max minúte pozerania respektíve počúvania nejakého politika núti ho vypnúť je to, že každý rozpráva, kto čo urobil zle. Toto ma však vôbec nezaujíma, mňa zaujíma (ako správneho Slováka sebca a egoistu) čo urobí pre mňa teraz a do budúcna. Politici sa za posledné roky tak zopsuly do tejto roviny debát, že nedokážem dnes už ani jedného počúvať. Každý jeden politik, či modrý, čerený alebo biely len kritizuje nejakého iného, čo urobil v minulosti zle.

Naozaj by som chcel politika, ktorí nebude možno robiť úplne správne rozhodnutia, ale ktorí nebude ritizovať minulé kroky svojich "kolegov", ale povie: Po zhodnotení s poradcami a skúmania daného návrhu, ktorí vzišiel z iniciatívi a ohlasov občanom predkladáme takýto zákon, ktorý vyzerá tak a tak. Bodka, hotovo dohovorené a ideme ďalej. Je to jednoduché nič zložité, žiadne nepodstatná omáčka, nič naviac. Proste ja ako obyčajný občan sa dozviem, že bude nový zákon, ktorý mi pomôže v tom a tom, alebo nepomôže v tom a onom a vybavené. Správy nebú musieť mať viac ako 15 minút do dňa a ja môžem spokojne žiť, môžem ísť späť "na moju zahrádku polievať fialky" a nezaťažovať sa nezmyslami. Podľa takéhoto fungoania by som aj vedel jednoduchšie sa rozhodnúť koho voliť v ďalšom volebnom období.

Jakub Drgoň

Jakub Drgoň

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rád jednoduché a fungujúce veci. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu